Bu Blogda Ara

Pazartesi, Nisan 19, 2021

Xan - Böyle Hoş Dimi? (Official Video) Şarkı Sözleri

Yakın bir tarihte yayınlanan Türkçe Rap üzerine çok güzel bir çalışma keşfettim. Sizin için şarkı sözlerini paylaşmaktan onur duyarım. Xan Böyle Hoş Dimi şarkı sözleri aşağıda. "Böyle Hoş Dimi?" Şarkı Sözleri Bezdim artık Tenekeden laflarınız batıl İnançlarından kıllan dur Ne yaparsan yap kara bahtın Değiştiremezsin dönmezse Devran sürer gider böyle Takılırım geceleri baykuş gibi Böyle hoş dimi Taramaları rhym'larım tiki taka boom Yedi tepe kalamadı İstanbul Bir ortamda bahsim varsa Pislikte ben Krizde benim İlan et beni istenilen Riskte benim parazitte benim Lak lak yapın icraat varken Please demeyin ağlarken hep İhtimallerin de kaybol Elimde rifle Kalırsın baygın Sonunda baydın Bıktım bıktım boş laftan Yaslandım ma**** sardım Kur yine tuzağını modum airline Bunu beğenemediysen sigara grindla Kaktüs gibi batıyorsam ibnelere Kavak olup girmeme az kalmış ebatları Seç zevkine düşkün pislik City of vice İstanbul bitch Estir dur boş rüzgarsın Alaman benden toz bile Yanar lan nargilem Başım hep belada Polis ve sirenler Sıkış dur tenhada Ghetto rulez bilmezler Bakü type hep beatler Destur çek girmeden Mekanıma titreme Bıktım artık Tenekeden laflarınız batıl İnançlarından kıllan dur Ne yaparsan yap kara bahtın Değiştiremezsin dönmezse Devran sürer gider böyle Takılırım geceleri baykuş gibi Böyle hoş dimi Bıktım artık Tenekeden laflarınız batıl İnançlarından kıllan dur Ne yaparsan yap kara bahtın Değiştiremezsin dönmezse Devran sürer gider böyle Takılırım geceleri baykuş gibi Böyle hoş dimi Xan Böyle Hoş Dimi Klibini İzlemek İsterseniz Buradan Gidin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Xan - Böyle Hoş Dimi? (Official Video) Şarkı Sözleri

Yakın bir tarihte yayınlanan Türkçe Rap üzerine çok güzel bir çalışma keşfettim. Sizin için şarkı sözlerini paylaşmaktan onur duyarım. Xan B...